4 کلید برای یک قاتل املاک و مستغلات تصویری

[ad_1]

تصویری است که به سرعت تبدیل شدن به یک عنصر ضروری در بازاریابی املاک و مستغلات. قیمت و تکنولوژی ساخته شده اند تصویری در دسترس تر از همیشه قبل از و ادراک کارگزاران مدیران املاک و فروشندگان صفحه اصلی شروع به استفاده از آن. با توجه به انجمن ملی از Realtors تقریبا 90 درصد از صاحبان خانه های نظرسنجی گفت: آنها ترجیح می دهند به استخدام یک کارگزار است که با استفاده از تصویری به بازار خانه خود را. اما تنها در حدود 5% از کارگزاران در حال حاضر با استفاده از ویدئو. و حتی در میان آنها کیفیت این ویدئوها می توانید تا حد زیادی متفاوت است. مطالعات همچنین نشان داده است که لیست فیلم ها با حدود 4x به عنوان بسیاری از کلیک. این است که از اهمیت ویژه ای برای تعطیلات, اجاره برای تعطیلات, لیست چرا که آنها به فروش خود را بیش و بیش و در نتیجه بستگی دارد و حتی بیشتر در یک حجم بالایی از ترافیک وب سایت است.

در حالی که واضح است که با اضافه کردن ویدئوها به بازاریابی املاک و مستغلات به زودی به عنوان انتظار می رود به عنوان عکس های حرفه ای و یک وب سایت به سادگی با داشتن یک فیلم کافی نیست. آن را به یک فیلم خوب. در اینجا برخی از راهنمایی در مورد ایجاد یک حرفه ای با کیفیت تصویری را که هر گونه املاک و مستغلات مثال نگاه خود را بهترین.

1. استخدام یک حرفه ای

اولین و مهمترین, شما نیاز به پیدا کردن کسی که می داند آنچه که آنها در حال انجام است. هیچ یک از آیتم های دیگر در این لیست خواهد شد توجه اگر شما صالح فیلمساز پشت دوربین است. خبر خوب این است که این هزینه نمی کند آنچه در آن استفاده می شود. برای حدود 500-1000 (بسته به منطقه بازار خود را) شما می توانید به کسی که می داند آنچه که آنها در حال انجام است و تجهیزات را تحویل حرفه ای عکاسی و تصویری. شاید حتی از جمله هواپیماهای بدون سرنشین عکس! ویدئوها هستند آسان به را است. شما رو به درک دنده روشنایی محتوای صدا, ویرایش و یک میلیون چیزهای دیگر. بدون یک حرفه ای شما تقریبا تضمین شده برای پایان دادن به یک پست نتیجه شما احتمالا اتلاف مقدار زیادی از زمان و سلول های مغز در این فرایند است. زمان پول است. صرف پول و صرفه جویی در وقت.

2. استفاده از تجهیزات خوب

در حالی که آن را از لحاظ فنی ممکن است به ساقه مناسب و معقول ویدئوها بر روی تلفن خود را, این روزها, آن آسان است به انجام, و شما نمی خواهد خواندن این اگر شما می دانستید که چگونه به آن را انجام دهد. شما نمی نیاز به هالیوود سطح تجهیزات, اما شما نیاز به یک حداقل معینی کیفیت و یا نتایج خود را به احتمال زیاد تا پایان به دنبال لرزان بیش از حد تاریک یا خیلی روشن و دانه دار و فقط به طور کلی بسیار خوب است.خبر خوب این است که یک حرفه ای (دیدن آیتم #1 بالا) تقریبا قطعا با آمدن خود به خود دنده که باید فقط خوب برای مقاصد خود است. برخی از نیازهای اساسی یک دوربین خوب (a mid-level DSLR می توانید هر دو عکس و ویدئو) یک نوار لغزنده یک زن و شوهر از لنزهای مختلف برخی از پایه روشنایی مناسب و معقول تفنگ ساچمهای یا lav میکروفن و نرم افزار ویرایش نرم افزار (Adobe Premiere Pro یا اپل فاینال کات طرفدار استاندارد) برای قرار دادن آن همه با هم. این روزها نمایشگاه به انتظار هواپیماهای بدون سرنشین درگیر می شود و همچنین. آنتن اضافه کردن هیجان انگیز, خلاق, عنصر, و همچنین مقدار قابل توجهی از جغرافیایی زمینه.

3. شامل محتوای فوتی و فوری

شما می خواهید محصول نهایی خود را به یک داستان بگویم. که بدان معنی است که آن نیاز به سازماندهی و انتقال یک مقدار مشخصی از اطلاعات مربوط. شروع با یک اسکریپت. حتی اگر شما برنامه را به استفاده از صدای خارج از قاب و یا بر روی صفحه نمایش میزبان آن یک ایده خوب برای ایجاد یک جریان منطقی و جلوتر از زمان. یک اسکریپت نیز خواهد شد کمک به شما اطمینان حاصل شود که اطلاعات ضروری از لیست منتقل شوند. آیا وجود یک راوی بر روی صفحه نمایش متن و یا هر دو این مهم است که به بینندگان جزئیات آنها نیاز به ارزیابی خانه و آنچه در آن ارائه کرده است. بهتر است برای نگه داشتن آن ساده از جمله چیزهایی مانند آدرس* تعداد اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی داخلی مربع و اندازه زیادی. پرتاب در برخی از محله فیلم و یک نقشه برای ایجاد موقعیت. و البته فراموش نکنید که اطلاعات تماس خود را.**

فکر می کنم از آن این است: فرض کنیم که بیننده هیچ اطلاعات دیگری در دسترس به آنها دیگر از این ویدئو. هدف شما باید به ارائه آنها را با همه چیز آنها نیاز به قادر به تصمیم می گیرید که آیا آنها می خواهند به برنامه نشان دادن است. آن هرگز متوقف به مات کردن من چگونه اغلب من دیدن فیلم بدون این جزئیات اساسی. اگر بینندگان هیچ راهی برای گفتن اگر خانه دارای 2 اتاق خواب و یا 7 و یا اگر آن را نشسته در گوشه بسیاری در حومه, در مقابل مرکز شهر دیترویت چگونه می خواهند تصمیم بگیرند که آیا به تماس شما ؟ با فرض اینکه آنها حتی می توانند بفهمند که شما در وهله اول.

اساسا درمان ویدئو های خود را مانند شما می خواهم یک کاغذ و بروشور. هر چیزی را که به آن تعلق دارد در یک بروشور به آن تعلق دارد در این ویدئو.

*بدیهی است که این وابسته به این است که آیا یک خانه برای فروش و یا اجاره. اجاره تعطیلات listings اغلب شامل نمی شود آدرس.

** * * * ترین MLS سازمان نمی خواهد اجازه می دهد تا شما را به ارسال اطلاعات تماس خود را در ویدئوها, بنابراین مطمئن شوید که خود را فیلمساز به شما ارائه یک سازمان ملل متحد مارک نسخه به عنوان به خوبی.

4. به اشتراک گذاری آن در همه جا

هیچ تصویری بدون در نظر گرفتن کیفیت در حال رفتن به انجام هر گونه خوب است اگر هیچ کس آن را می بیند. شما می توانید از مارتین اسکورسیزی آن را مستقیم و Al Pacino انجام یک پیاده روی را از طریق تور, اما بدون مناسب پیوند هیچ کس متوجه خواهد شد.

اول از همه پست آن را در یوتیوب. اگر شما خود را در کانال های بزرگ. اگر نه خود را فیلمساز می تواند ارسال آن به ایشان و سپس برای شما ارسال لینک و یا کد قراردادن در سایت خود.

از آنجا پست در در وب سایت شما. اگر شما یک وب سایت شما نیاز به یک. شما نیاز به دریافت یکی از پنج سال پیش. همه بازاریابی خود را باید مبتنی اطراف رانندگی ترافیک به وب سایت خود را به طوری که آنها می تواند دور توسط چقدر خوب است و پس از آن تصمیم به تماس با شما و به شما پول پرداخت. بازاریابی 101. وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای انجام این کار, اما این است که برای یک روز دیگر. اگر شما تبلیغات اجاره تعطیلات شما احتمالا در حال حاضر با استفاده از HomeAway, AirBnB و یا مانند. آنها آن را آسان.

پاداش راهنمایی برای کارگزاران: پس از آن را در وب به اشتراک بگذارید که لینک های به تمام صفحات رسانه های اجتماعی. سپس آن را در بعدی خود را در خبرنامه ایمیل به پایگاه داده خود را به اجازه دهید آنها را می دانم آنچه خلاق تکنولوژی رو به جلو حرفه ای املاک و مستغلات شما می باشد. آنها تحت تاثیر قرار خواهد شد. شما همچنین می توانید با ارسال لینک به Zillow و صنعت دیگر سایت ها.

اضافه کردن یک سوار به خود را برای فروش ثبت که اشاره ویدئو. بزرگ قرمز نشانه قابل رویت از تمام راه را به پایین خیابان که می گوید: “هی نگاه کن! من ساخته شده یک ویدیو!!!” یا چیزی شبیه به آن. که راه دیگر فروشندگان بالقوه در این محله و تمام افرادی که فقط اتفاق می افتد به درایو های, می دانید که شما یکی از 5 درصد از عوامل است که باهوش و زرنگ و دانا و رو به جلو فکر کردن به اندازه کافی برای استفاده در فیلم ها به لینک خود را در بازار. شما می توانید بسیاری از لیست.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *