5 راه موثر برای استفاده شخصی تولید فیلم در کمپین های بازاریابی

[ad_1]

تولید فیلم برای سطح بعدی بازاریابی

مطالعات ثابت کرده اند اثربخشی استفاده از محتوای تصویری برای بازاریابی و بیش از دوباره. 90% از مشتریان در یک مطالعه گزارش شده است که تا حد زیادی تحت تاثیر قرار توسط ویدئوها زمانی که تصمیم گیری خرید. مطالعه دیگری نشان داد که این نوع محتوا را ادعا می کنند بیش از 80 درصد از ترافیک آنلاین توسط 2019.

در طول سال ها و صاحبان کسب و کار خود را دیده اند, بازاریابی, شاخص های عملکرد کلیدی (kpi ها) بهبود به عنوان یک نتیجه از ترکیب شخصی ویدئوها در استراتژی خود را. تعامل با محتوای بصری می رود راه طولانی در تقویت, نسل سرب, تبدیل نرخ کلیک کنید از طریق نرخ و خیلی بیشتر.

ساخت و تولید فیلم کار را برای شما

با تمام کسانی که آمار مثبت پرواز در اطراف در مورد قدرت بصری محتوا برای بازاریابی شما ممکن است تعجب چگونه شما می توانید آن را برای شما کار می کنند. در زیر ما بهترین راهنمایی برای ترکیب شخصی تولید فیلم در کمپین های بازاریابی خود را برای بهبود نتایج.

1. سفارشی کردن محتوا

شما ایجاد شده برخی از مطالب نوشته شده مانند مطالعه و یا گزارش برای استراتژی بازاریابی خود را? شما می توانید بیشتر از آن را با ایجاد شخصی محتوای بصری مانند یک کلیپ کوتاه بر اساس این محتوا است. یک استراتژی بزرگ است که برای ایجاد محتوای شخصی برای ایمیل های که شما استفاده کنید برای ترویج محتوا و یا استفاده از محتوای ثبت نام صفحات فرود.

2. ترویج رویدادها

شما در حال میزبانی یک رویداد ؟ آن است که آیا یک ناهار کنفرانس و یا یک محصول, راه اندازی, شما می توانید کلمه را بیشتر به طور موثر با استفاده از یک کلیپ جذاب. این کلیپ نشان می دهد باید مخاطبان خود ارزش حضور در این رویداد. آن را باید شامل:

شما می توانید آن را یک گام بیشتر و ارائه محتوای شخصی به دریافت کنندگان دعوت به یک رویداد. این نوع از محتوا ممکن است شامل:

  • یک بلیط است که نام گیرنده در آن

  • تماس گیرنده به رزرو خود را در فضای رویداد

  • آرم شرکت شما

  • یک کنفرانس نشان با گیرنده عکس یا نام

3. اعلام انتشار یک محصول جدید ویژگی یا خدمات

آیا شما در مورد انتشار یک محصول جدید و یا ارائه خدمات ؟ آیا شما چیزی جدید به خود بگویید مخاطب ؟ کلیپ بهترین راه برای به دست آوردن اطلاعات است. به مشتریان خود بگویید که در مورد چه چیزی جدید در نمونه کارها خود را. آنها را نشان می دهد که چگونه بزرگ این سرویس جدید و یا محصول است و چگونه آنها می توانند از آن بهره مند شوند.

4. ساخت یک رابطه شخصی

نگه داشتن مشتریان خود را درگیر با اطلاعیه ها و پیام های به مناسبت روز خاص و یا مناسبت ها مانند تولد خود, روز مادر, و خیلی بیشتر. شامل کلیپ ها در ایمیل های که یادآوری برای مناسبت های خاص و یادداشت ها نشان می دهد که شما آنها را درک کنید. شامل اطلاعات در مورد پیشنهادات ویژه و یا خدمات آنها می توانید با استفاده از در طول روز های خاص خود را.

5. گرفتن کرم از استعداد

آیا شما می خواهید به خواستگاری بهترین استعداد برای شرکت شما ؟ شما می توانید هدف بالا نامزدهای نمایشگاه مزایای کار در شرکت خود را در یک کلیپ جذاب. ارسال کلیپ به آنها را به آنها نشان می دهد توانایی های بالقوه خود محیط کاری جدید و آنچه در آن می خواهم به کار در شرکت شما.

شخصی محتوای ویدئویی است که یک راه بسیار موثر برای به دست آوردن و حفظ توجه از مشتریان فعلی و بالقوه. با تولید خدمات از مشهور شرکت تولید فیلم شما می توانید پیام خود را در سراسر در راه است که چشم انداز خود را در حال حتما متوجه.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *