5 ویدیو نکات بازاریابی برای کمک به رشد کسب و کار شما

[ad_1]

رقابت در بسیاری از صنایع شدید است. شما نیاز به اتصال با مخاطبان هدف خود را و بالاتر از سطح سر و صدا در یک بازار شلوغ. فیلم یک ابزار بازاریابی بزرگ برای کمک به شما در دستیابی به اهداف مختلف از کسب و کار خود را که آیا آن برای بهبود آگاهی نام تجاری ایجاد اعتماد و اقتدار یا مردد چشم انداز است که فشار اضافی در نهایت به بستن فروش. بهینه سازی ویدئوها نیز می تواند بهبود رتبه بندی SEO شما و کمک به شما در رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان در حال تماشای فیلم قبل از ساخت یک تصمیم خرید از همیشه قبل از. در اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما برای ایجاد فیلم های موثر برای ترویج محصول یا خدمات شما:

می دانم که شما تو رفتگی در دیوار

درک و کارشناسی ارشد فضای شما می خواهید به تسلط. انجام برخی تحقیقات قبل از محتوا در حال توسعه ضروری است. تن خود را و سبک بستگی به نوع کسب و کار شما.

به فیلم تبدیل شما نیاز به ایجاد تخصص در این موضوع که طنین انداز با مخاطبان خود را. توسعه ویدئوها که نه تنها به گفتن داستان فوتی و فوری در مورد نام تجاری خود را, اما همچنین نشان دادن همدلی به نیازهای مخاطبان خود را.

ایجاد یک احساس قوی

اول چند ثانیه از یک فیلم می تواند تفاوت بین گرفتن مخاطبان و استفاده بیش و نادیده گرفته شده است. یک ویدیو از مصرف مطالعه در سال 2016 نشان داد که Facebook کاربرانی که سازمان دیده بان برای اولین بار 3 ثانیه از یک فیلم بروید و به تماشای آن را برای حداقل 30 ثانیه بیشتر.

داشتن قوی, مقدمه مجموعه تن برای بقیه ویدئو. ایجاد راه هایی برای به نمایش گذاشتن شخصیت خود را با نام تجاری و فرهنگ شرکت خود را در حالی که هنوز حفظ حرفه ای. ویژگی های افراد دوست داشتنی و relatable به نمایندگی از سازمان شما. تحقیقات نشان می دهد که مردم به خرید از شرکت هایی که آنها را مثبت و ارتباط عاطفی برای.

ایجاد چگونه به فیلم ها

چه راهی بهتر برای زمین خود را بیشتر فوتی و فوری خود را به بازار هدف نسبت به نسخه ی نمایشی یا فیلم های آموزشی که به کمک آن درک دقیقا همان چیزی است که محصول خود را در مورد مشکلات و آنچه که از آن می توانید آدرس. در حالی که با تمرکز بر ویژگی های محصول مهم را ترک نمی کردن جزئیات بیشتر در مورد برنامه های کاربردی عملی آن و چگونه آن را در واقع می تواند زندگی خود را بهبود بخشد. چگونه به فیلم ها هستند یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید و کوتاه شدن چرخه فروش خود.

تمرکز بر پرسش و پاسخ

پرسش های متداول (پرسش و پاسخ) ویدئوها اجازه می دهد تا چشم انداز به هضم و جذب اطلاعات در مورد محصول خود را به سرعت و موجز. این فیلم می تواند کمک به مشتریان درک کنند که چگونه به بهترین استفاده را از محصول خود را و یا استفاده از ارائه آنها ممکن است آگاه است. یک مثال خوب از یک شرکت است که با بهره گیری از این روش IKEA. آنها توسعه یک سری از ویدئوها پرداختن نمایش داده شد در مورد انواع مبلمان. مطمئن شوید که شما در حفظ و پرسش و پاسخ فیلم زیر 2 دقیقه به طوری که به مخاطبان خود را با مته سوراخ.

با پایان تماس بگیرید قوی به عمل

به وضوح بگویید که مخاطبان خود را چه در مراحل بعدی باید در پایان فیلم. اگر آنها آمده اند که به مراتب بیش از احتمال زیاد آنها بیان قوی علاقه در محصول خود را. شما هم می توانید به طور مستقیم آنها را به یک لینک به طوری که آنها می توانید دریافت اطلاعات بیشتر یا به سایت تجارت الکترونیکی خود را که در آن آنها می توانند مورد خرید است.

با گسترش نرم افزار و کامپیوتر نرم افزار آن است که در حال حاضر بسیار آسان و ارزان برای ایجاد فیلم های خود را. اما اگر شما می خواهید برای توسعه حرفه ای فیلم ها با کیفیت هستند که خط خود را با به طور کلی استراتژی بازاریابی و سپس آن را می پردازد به کمک طلب کردن خدمات با تجربه بازاریابی شرکت است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *