5 پیش بینی برای آینده متحرک, بازاریابی ویدئوها

[ad_1]

این هیچ جای تعجب است که متحرک بازاریابی ویدئوها ارائه یکی از بهترین راه بلافاصله به تعامل با بازدید کنندگان وب سایت. به عنوان یک ابزار محبوب در بازاریابی دیجیتال, ویدئو, حفظ یک بازدید کننده وب سایت را در زمان و تلاش و اجازه می دهد تا راه اندازی به توضیح مزایای عالی خود را به سرعت.

آیا شما هنوز هم تحت این تصور که مقرون به صرفه و با کیفیت بالا به کمک کامپیوتر انیمیشن چیزی که از آینده ؟ خوب آینده است که در حال حاضر زیر 5 راهنمایی برای هر کسی که ساخت اولین انیمیشن بازاریابی ویدئو.

تخته سفید انیمیشن است که از دست دادن محبوبیت خود را… سریع و چگونه!

تخته سفید انیمیشن در حال تبدیل شدن به چیزی از گذشته در حال حاضر. در برخی از نقطه در تاریخ باستان (جایی در 2007), یک مرد با یک چشم انداز کشف شگفتی های تخته سفید فیلم ها. “این فقط نقشه کشی در مقابل دوربین!” شد کلمات سحر و جادو. و نه تنها روش آسان اما اثر است که اغلب هیپنوتیزم. به خوبی انجام می شود تصویری را مجذوب خود بینندگان را به عنوان شما را به ایده خود را از یک تخته سفید خالی طریق رشد و تکامل و در نهایت به طور کامل شکل گرفته و محصول آماده برای سرمایه گذاری در.

اما پس از آن زمانی که شیب آمد.

یک مشکل وجود دارد با نوآوری های… هنگامی که یک روند جلب همه شروع می شود آن را انجام می دهند. در هیچ زمان وجود دارد پر از مشتق, تنبل, knock-off مبین ویدئوها از ازدحام مشروع محتوا. چه مدت می تواند بینندگان دیدن همان چیزی که به خصوص زمانی که آنها بد است ؟

به ما بگویید آیا شما به یاد داشته باشید آخرین باری که شما را دیدم یک تخته سفید انیمیشن ویروسی در رسانه های اجتماعی پلت فرم ؟ شاید روزی تخته سفید انیمیشن دوباره طلوع خواهد کرد. اما قطعا نه امروز!

چه در افزایش ؟ انیمیشن 3D.

در محل وایت برد های هوشمند اجازه دهید نگاه به آینده از انیمیشن. فیلم انیمیشن در 3D ساخته شده است هر دو بهتر و مقرون به صرفه تر از آن تا کنون شده است. نیازی نیست که یک محصول پیکسار برای گفتن یک داستان پرچین کنه. بنابراین 3D ممکن است مناسب برای ویدئو های خود را! خبر خوبی نیست!

برخی از مفاهیم کسب و کار کار بهتر برای 3D video بیش از دیگران است. با نگه داشتن کارتونی آشنایی از انیمیشن سنتی و همچنین با استارک جزئیات 3D باعث می شود بیشتر حس برای کسب و کار با یک محصول فیزیکی. با استفاده از انیمیشن 3D شما می توانید ایجاد یک نمونه واقعی از چشم انداز خود را. در طول فیلم آن را در تعامل با اشیاء دیگر درست مثل آن را در زندگی واقعی است.

چگونه در مورد ایجاد نسخه های مختلف از همان تصویری برای سیستم عامل های مختلف?

جلوگیری از ساخت و پرداخت برای یک ویدیو و سپس با استفاده از آن یک ویدئو در تمام سیستم عامل. دامنه ارائه تصویری به مشتریان بالقوه بی پایان هستند بنابراین نمی اشتباه از محدود کردن آن است. خود را به حداکثر رساندن تصویری اثربخشی شما نیاز به خیاط آن را به پلت فرم آن ارائه شده است.

معمولا عرف است که یک انیمیشن ویدئو مبین نوشته شده در یک وب سایت باید 60-120 ثانیه طولانی است. در این ویدئو ویژگی های جزئیات یک محصول در شیوه ای جالب و ترک مشتری با درک کامل از چگونگی کسب و کار شما به آنها کمک می کند.

اما یک فرم تصویری است هرگز برای دریافت بازی بر روی یک پلت فرم رسانه های اجتماعی مانند Facebook.

Facebook بینندگان پیمایش از طریق یک تغذیه با ابتلا به دوستان و خانواده خود را از دیدن انواع دیگر حمایت و محتوا به جای تمرکز بر روی یک ویدئو. شاید آنها فقط گرفتن برخی از بینش ارزشمندی از شما. امروز پیشرو تولید محتوا در Facebook در حال ایجاد کوتاه و شیرین (30 ثانیه یا کمتر). آنها مناسب برای انتقال اصول اصلی پیام خود را.

برای مبارزه با این مانع که Facebook auto-پخش ویدئوها با صدای خاموش این فیلم ها ایجاد کوتاه و punchy خطوط به قلاب بینندگان. هدف این است که برای گرفتن توجه از کسانی که پریشان چهره خانم و آقای بوکر به عنوان آنها در پایین حرکت از طریق تغذیه. هنگامی که آنها در حال فریب به فیلم کوتاه باید آنها را می خواهید به از طریق کلیک به دیگر ارائه بر روی وب سایت خود را برای اطلاعات بیشتر. بهترین بخش این است که هنگامی که شما ساخته شده اولین نسخه از فیلم در آن طول می کشد حداقل تلاش برای ویرایش نسخه به طور خاص گردد به رسانه های مختلف آنها را در جریان. با کمک یک فیلمساز خوب شما می توانید ویرایش و تنظیم مجدد مواد او در حال حاضر ایجاد شده تا زمانی که آن را آماده برای به حداکثر رساندن پتانسیل خود را.

طراحی برای موبایل مشاهده

حالا که ما می دانیم مردمی در Facebook در حال پریشان شما همچنین باید بدانید که بسیاری از آنها در حال مشاهده در دستگاه های تلفن همراه (65% Facebook تصویری نمایش تلفن همراه). خود را متحرک, ویدئو کسب و کار ممکن است روشن و جذاب و آموزنده در یک صفحه نمایش بزرگ اما چگونه یک 6″ قطر گوشی های هوشمند آن را اداره کند ؟

برای بازاریابی فیلم به کار خود, همراه, متن, باید, بزرگ, با حروف درشت و به نقطه است. اجتناب از استفاده از جملات کامل هر صفحه از متن باید 3 تا 5 کلمات چیده شده در یک راه روشن برای مشترک میانگین بینندگان با کمتر-از-نابغه درک سطح به نقطه قبل از اینکه شما تبدیل به ایده بعدی.

نگه داشتن تصاویر ساده است. هیچ جنبش های کوچک. هیچ عمل کردن در گوشه ای از صفحه نمایش. مردم می خواهند به درک پیام خود را به طور مستقیم.

ادغام عناصر از ویدئو های خود را به مبارزات دیگر وجود دارد مقدار زیادی از کار درگیر در ایجاد یک قدرتمند و پویا شخصیت های متحرک. بنابراین هنگامی که شما یک پر جنب و جوش شرکت مسکت هر کسی دوست دارد آن را تنها حس می کند که شما باید به عنوان ارزش زیادی که ممکن است خارج از آن.

همیشه نگه داشتن چشم در چیزی بزرگ بعدی

اولین قسمت از این انیمیشن تولید فیلم است که همیشه گران ترین. هنگامی که شما ایجاد شخصیت خود تصمیم گرفت در صدای خود را و مستحکم پیام خود را در همه چیز می شود تکه ای از کیک! نگه دارید نورد نگه داشتن اختراع و ساخت در آنچه که شما در حال حاضر. به زودی ویدئو های خود را از کمپین های بازاریابی خواهد شد در حال اجرا با موفقیت تمام و با کمی تلاش بیشتر!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.