5 کسب و کار با گرایش بازاریابی نیاز شما را برای سال 2018

[ad_1]

ما در آن زمان از سال دوباره است که در آن ما در یک چرخش از فعالیت های اطراف تعطیلات, اما هر رهبر کسب و کار می داند که این زمان او یا او باید به دنبال اطمینان حاصل شود سال آینده موفقیت است. بازاریابی یک جنبه ضروری هر سازمان یا گروه و در عصر دیجیتال این مهم است که شما ارائه تیم خود را با تمرکز بر موارد زیر را به عنوان ما به زودی با سرعت به 2018.

داستان سرایی

مشتریان نمی خواهید به فروش می رسد. هیچ کس را دوست دارد به فروش می رسد. بهترین بازاریابان می دانم که راه را برای “فروش” است که برای اتصال برای اولین بار عاطفی و مصرف کنندگان خواهد شد و سپس کار به توجیه تصمیم خود را برای خرید. عمومی استفاده می شود به گفته یک داستان از آغاز وجود انسان و داستان سرایی در عصر دیجیتال متفاوت است در تمایل به استنباط یک ارتباط عاطفی. اما در جهان امروز کسب و کار با تکیه بر داده ها برای اطلاع رسانی به آنها به عنوان آنچه که طنین انداز با مصرف کنندگان و چه در حال سقوط است ، شرکت یا سازمان شما می توانید فیلم کوتاه تبلیغات بر روی سیستم عامل مانند Facebook که داستان ارائه ارزش و اوج علاقه.

رسانه های اصلی سری

برقراری ارتباط با مصرف کنندگان در حال حاضر حدود سرگرمی. مردم کشیده در هزاران جهات و در همه رقابت برای توجه خود را. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به توسعه یک سری و نگه داشتن آنها را به آینده را از یک قسمت از داستان به بعد است. اگر شما به دنبال برای ایجاد یک تصویر اصلی و سرگرم کننده رسانه های سری در نظر گرفتن سیستم عامل های مختلف از مخاطبان خود را خواهد یافت در رسانه های مختلف. شما می توانید از فکر می کنم پادکست ها و کانال های رسانه های اجتماعی و همچنین شما باید فکر می کنم در مورد ایجاد محتوا است که تحویل داده شده در راه های مختلف مانند متن های صوتی و تصویری. هنگامی که شما تصمیم می گیرید استراتژی شما خواهد شد با استفاده از ایجاد محتوای سفارشی و خلاق است. شما حتی می توانید ایجاد یک داستانی سری با شخصیت های است که کمک به انتقال کار خود را در راه سرگرم کننده و جذاب. یکی از دلایل برای انجام یک داستانی اصلی رسانه های سری است که آن را می توانید باقی می ماند مربوطه حتی برای یک دوره طولانی پس از انتشار.

وب سایت شخصی و تجارب

قدرت اطلاعات, هوش مصنوعی و الگوریتم های معنی است که مصرف کنندگان استفاده می شود برای بیشتر شخصی و تجربه های تعاملی. زمانی که مصرف کنندگان را وارد کنید وب سایت خود یا دیجیتال نمای این همه در مورد تجربه است. سایت خود را به منعکس کننده که شما هستند, اما آن را نیز به اطمینان حاصل شود که آنها را به یک تجربه فوق العاده است. آن را در حال حاضر ضروری برای کسب و کار خود را به خوش آمد می گوید مشتریان و مخاطبان خود در یک منحصر به فرد و در آنجا از راه شخصی به عنوان امکان پذیر است. شما می توانید رسیدن به این هدف داشتن زندگی می کنند تماس بگیرید و اطلاعات فرم فقط کاربران بخش به سایت خود و یا حتی راه را برای مشتریان به تجربه محصولات یا خدمات خود را.

شخص ثالث نقاط ورود

کسب و کار آغاز شده به ارائه ارزش افزوده و محصولات خود را بر روی سیستم عامل هستند که در ارتباط با شرکت های خود را. مشارکت بین شرکت هایی که طبیعی هم ترازی در حال خدمت به عنوان سیستم عامل به اهرم و تقویت فرصت های بازاریابی. برای مثال هنگامی که یک مصرف کننده در خرید یک محصول و یا خدمات آنها ممکن است دریافت یک تماس به عمل در مورد یک شریک. یا یک شریک خواهد شد با ارائه یک بسته نرم افزاری از اطلاعات از یک شرکت دیگر را رایگان در سایت و یا تخفیف برای یکی دیگر از محصولات یا خدمات شرکت. هر دو کسب و کار این فرصت را دارند که در این راه به گسترش رسیدن به خود را و گسترش مخاطبان خود را پایه.

با یک کلیک گزینه های پرداخت

مشتریان به دنبال به ترین مایع تجربه ممکن است با وب سایت آنها مراجعه کنید. بنابراین کسب و کار به خصوص با گران تر از محصولات و خدمات در حال ایجاد تجربه است که دعوت کنندگان به پیوستن به برنامه عضویت. برای مثال ورودی تمام اطلاعات خود را–از جمله کارت های اعتباری–و پس از آن این فرصت را به خرید آنها چه می خواهند و زمانی که آنها می خواهند آن را با یک کلیک از دکمه. با یک کلیک تامین مالی ادغام نه تنها مفید برای مشتری بلکه برای کسب و کار آن را کاهش بروز تقلب و اتهام پشت.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *