6 مرحله کلیدی برای موثر بیمه صفحات فرود

[ad_1]

اکثر کارگزاران بیمه و سازمان ها می خواهند به رشد بالای خط با عرضه و تولید خود را با بیمه منجر می شود. قوی بالای قیف فروش کمک می کند تا اطمینان حاصل شود بیشتر سازگار نتایج در پایین قیف. بیمه بازاریابی ایمیل و رسانه های اجتماعی بازاریابی ارائه دو روش عالی برای انجام این کار است. هدف این است که برای رانندگی در مشخصات چشم انداز برای یک وب سایت وبینار و یا به عنوان ما'll, بحث,, اینجا, اختصاصی, صفحه فرود. هر چند برخی از سازمان ها و کارگزاران شروع به ارتقاء وب سایت خود را و راه اندازی اولیه خود را emarketing مبارزات سایر سازمان ها باید بر اساس در جای خود و در حال حاضر می تواند به پیشبرد استراتژی های پیشرفته تر مانند بیمه صفحات فرود و سرب تبدیل بهینه سازی.

برای کسانی که نا آشنا با این نوع از صفحات یک تعریف ساده شرح زیر است: هر صفحه وب وجود دارد که برای استخراج یک عمل خاص از طرف یک بازدید کننده به طور معمول با استفاده از یک فرم برای گرفتن اطلاعات. البته صفحات فرود استفاده می شود به ارائه انواع محتوای دیجیتال از وبینار ثبت نام برای بیمه, مطالعات موردی به مزایای ماشین حساب و اشتراک خبرنامه. هنگامی که ساختمان این هدفمند صفحات بیمه بازاریابان باید شروع با تعیین عمل آنها مایل به استخراج و سپس ساخت صفحه ای که برای رسیدن به هدف واحد است.

در اینجا 6 مرحله کلیدی برای ساختمان موثر بیمه صفحات فرود.

1. خود را منحصر به فرد ارزش

  • تیتر اصلی (چه هدف از فرود صفحه)
  • حمایت از تیتر
  • یک تقویت بیانیه
  • یک استدلال بسته

2. تصاویر و یا ویدئو

  • اضافه کردن تصاویر گرافیکی و تصویری افزایش تبدیل
  • تصویری نیز افزایش چسبندگی

3. لیست بالا 3-5 مزایای

  • استفاده از گلوله هر زمان ممکن است
  • لیست مزایای کلیدی (3-5)
  • لیست ویژگی های کلیدی (3 تا 5)
  • تیز کردن اشتها – تبدیل به یک وعده غذایی
  • نگه داشتن آن را موجز

4. اعتبار سنجی (آن را اثبات کند و اثبات آن به سرعت)

  • نمونه های زندگی واقعی
  • مطالعات موردی
  • آمار

5. از طریق کلیک, تبدیل

  • تماس به عمل (فرهنگ و هنر)
  • آن را ساده نگه دارید
  • یکی از اصلی فرهنگ و هنر
  • استفاده کوتاه, ساده, فرم وب در هنگام جمع آوری جمعیت (نام و ایمیل و کسب و کار به عنوان مثال).

6. اجرا و اندازه گیری, اصلاح

  • چه تجربی اهداف برای صفحه / کمپین
  • مجموع وبینار ثبت نام درخواست برای دانلود مطالعات موردی تعدادی از فیلم های مشاهده شده ،
  • تغییر صفحات به بهینه سازی تبدیل در مبارزات پی در پی.

شروع شده توسط ایجاد یک تبدیل هدف (کل کلیک کنید throughs کل محبوبیت, تلفن, تماس, و غیره.). راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود را که می تواند شامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه های اجتماعی. تعیین زمان اولیه قاب برای مبارزات انتخاباتی شاید 5 روز. سپس اندازه گیری نتایج و تصحیح صفحه فرود به تست تبدیل بهینه سازی. این می تواند انجام شود در یک شیوه خطی و یا با استفاده از آزمایش اسپلیت (یا چند متغيره تست) تست های متعدد فرود صفحات و پیام ها به طور همزمان. یکپارچه سازی موثر صفحات فرود به بیمه وب استراتژی بازاریابی کمک خواهد کرد که بیشتر در رانندگی منجر به خط لوله خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *