7 قابل اندازه گیری و ارتقا شاخص های عملکرد کلیدی برای عملیات ثابت

[ad_1]

هر فرد به دنبال بهبود بخشد. آن را طبیعی و سالم احساس است که اکثر انسان ها را زمانی که مشغول تلاش آنها بر این باورند در. تیم ها در یک حالت ثابت از عمل به دنبال ارزیابی است. این روشی است که ما انسان ها پیدا کردن ارزش و ارزش در آنچه که ما را انتخاب کنید.

و از آنجا که این خودرو نمایندگی صنعت یکی از مهمترین و به شدت اندازه گیری شده (فکر می کنم آمار بیس بال) هر عمل است که جدول مورد بررسی قرار cerebrated, بررسی کالیبره شده و سپس regurgitated به نیروی کار (نمایندگی پرسنل) با شعار “آیا آن را درست در این زمان و یا دیگری!”

البته که هرگز اتفاق می افتد در خود نمایندگی… من صحبت کردن در مورد “مرد دیگر.”

شما چه فکر میکنید در مورد تنظیم خوب و حد عالی رساندن فرآیند پایین به می گویند “7 قابل اندازه گیری و ارتقا ثابت عملیات شاخص های عملکرد کلیدی?” خواهد بود که چیزی که مورد علاقه شما ؟

Ok. در اینجا آنها هستند.

RO تعداد HPRO کار حاشیه ناخالص بخش حاشیه ناخالص EFL کل حاشیه سود ناخالص کل حاشیه سود خالص.

اگر شما نیاز به یک توضیح…شما ممکن است خواندن این مقاله اشتباه.

بنابراین شما می خواهید برای بهبود درسته ؟ چه استاندارد و چه کار باید انجام دهم ؟

RO تعداد در بسیاری از نمایندگی است که اغلب سمت چپ به “مشتری خدایان است.” به عبارت دیگر هنگامی که مردم در حال و نه در آینده به این سرویس درایو اغلب در خدمت مدیر یا مدیر خدمات را می گویند چیزی شبیه “آن را مانند این هر __________” یا “این اقتصاد پایین در اینجا” و یا برخی دیگر به همان اندازه جالب و کاملا اشتباه ببخشید.

مشتری است که با داشتن وسیله نقلیه خود را سرویس و در جایی نه فقط در نمایندگی خود را. شغل شما این است برای کشف کردن آنچه شما باید انجام دهید برای پرش شروع روند. اگر شما آماده کرده ایم یک برنامه عمل است که شامل حال انجام طرح بازاریابی, سپس شما نیاز به.

اجازه دهید من شما را با این فکر. 10% کاهش RO تعداد بیش از دو سال دوره 1/5 قطره در RO دفعات مشاهده شده است. هیچ کسب و کار می تواند به ماندن در کسب و کار از دست دادن 1/5 از مشتریان خود را هر دو سال.

HPRO است دیگر قابل اندازه گیری است که می تواند بهبود یافته است. اجازه دهید من از شما درخواست این. در سال گذشته هر یک از خدمات خود را به مشاوران خود را افزایش میانگین HPRO با بیشتر از 2 یا 3 دهم? چرا که نه ؟

به نظر می رسد که ما استخدام افرادی که می توانند توصیه می کنند اما آنها نمی تواند به فروش برساند. با سلام من می توانید لوسی به من برخی از مشاوره برای 5 سنت. آنچه که من نیاز به یک مشاور است که می تواند به فروش برساند چرا که آنچه که من را استخدام کرد و آنها را به انجام!

اگر مشاوران خود را بهبود یافته است حداقل یک زن و شوهر از دهم شما نیاز به آموزش مداوم و سیستم پاسخگویی.

کار خام و قطعات ناخالص حاشیه یکی از قابل اندازه گیری است که کاملا قابل کنترل با یک مرحله عمل.

از بین بردن سازمان ملل متحد مجاز تخفیف! و نگه داشتن مشاور/قطعات Counterperson به طور کامل و کاملا مسئول است.

EFL (موثر کار رای) دیگر قابل اندازه گیری است که مشاوران باید به طور مستقیم در کنترل خود را. کلید این است که به تعمیر و نگهداری نرخ کار که مناسب هستند و استفاده از نیروی کار بار/اتهامات که منعکس کننده پیچیدگی کار در حال انجام.

دوباره استفاده از سازمان ملل متحد مجاز تخفیف را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خود را EFL.

بنابراین در پایان این ماه پس از تمام کتاب بسته شده, شما باید یک شماره به نام کل سود ناخالص. و این قابل اندازه گیری است و نتایج نهایی از تمام دیگر قابل اندازه گیری(ع) با هم کار کردن و پس از شما پرداخت خود را Techs به انجام این کار. و شما می خواهید بیشتر.

پس دوست من شما باید بیشتر RO تعداد بیشتر HPRO بیشتر قطعات و کار فروش با کاهش مربوطه در سازمان ملل متحد مجاز تخفیف و درست کار نرخ در حال شارژ است.

برای تلفن های موبایل بسیار ساده, آن را نمی کند?

در نهایت شما می خواهید بالاتر سود خالص تحقق. خوب, این است که در آن شما می توانید تیز کردن مداد خود را و نگاه در هزینه. همه هزینه های خود را در خط با استاندارد صنعت? آیا شما صرف بیش از حد در سیاست تنظیم و به اندازه کافی در هزینه های بازاریابی?

این “7 قابل اندازه گیری و ارتقا ثابت عملیات شاخص های کلیدی عملکرد” است که یک محل عالی برای شروع به بهبود خود را ثابت عملیات سودآوری است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *