7 نکته برای برگزاری موفق این رویداد زنده

[ad_1]

در این عصر ارتباطات آنلاین زنده رویدادهای همچنان به عنوان یک بخش ضروری از نام تجاری و کسب و کار-ساختمان. میزبانی یک رویداد زندگی می کنند می دهد خود را با نام تجاری و کسب و کار این فرصت را به ایستادگی کردن از رقبای خود است. در این راه شما می توانید عمیق تر و معنی دار تر با نام تجاری ساختمان در اثر مصرف کنندگان خود را که موثر تر از غیر مستقیم و رسانه-محور تلاش های بازاریابی.

در عین حال با بسیاری از پیشگامانه حوادث اتفاق می افتد در سراسر جهان کسب و کار و رویدادهای حرفه ای نیاز به افزایش تلاش های خود را به مطمئن شوید که رویداد آنها مرحله ای خواهد بود و جذاب برای مخاطبان هدف خود را و هدف خود را تحویل گیرند.

زنده رویداد صنعت پررونق است به طوری که ما اداره آمار نیروی کار پیش بینی کرد که این رویداد صنعت را رشد 44 درصد از سال 2010 تا سال 2020 بیش ترین پیش بینی برای رشد صنایع دیگر. حتی وجود دارد و همچنان بسیاری در خطر است هنگامی که سازماندهی یک رویداد زندگی می کنند. آنها بسیار گران قیمت هستند برای قرار دادن در و ضروری یک مقدار قابل توجهی از برنامه ریزی – حتی اگر آنها تنها آخرین آخر هفته.

در اینجا سعی و آزمایش بهترین شیوه برای برگزاری موفق این رویداد زنده.

صوتی

صوتی شماره یک جزء وقتی که می آید به برگزاری موفق رویداد زندگی می کنند. مهم نیست که چه اندازه و یا نوع رویداد بالا رویداد شرکت می دانم که شما همیشه باید در تلاش برای بزرگ صوتی; در غیر این صورت شما خواهد شد از دست دادن علاقه و توجه مخاطبان خود را.

بیشتر از اغلب نمی میکروفن خواهد بود بخشی از راه اندازی بنابراین برنامه ریزی برای آزمون هر یک از آنها به اندازه کافی زود است که خود را مهندس صدا هم برای مقابله با هر گونه مشکلی که ممکن است بوجود می آیند با توجه به بی سیم تداخل فرکانس.

علاوه بر این در عادت با استفاده از تازه باتری برای میکروفون های بی سیم برای هر رویداد. اگر شما در حال استفاده از یک پخش صوتی تغذیه مطمئن شوید که آن را تمیز است و قابل شنیدن است.

اگر رویداد خود را در حال رفتن به شامل کنترل از راه دور ارایه برنامه زمانبندی آزمون دور با هر یک از آنها را به عنوان بزرگ ترین برنده't با استفاده از تکنولوژی بالا راه اندازی و به جای آن خواهد شد با استفاده از یک پایه میکروفون هدست و یا حتی یک اتصال تلفن.

تصویری

در چند سال گذشته می کنند ثابت کرده خود را به شکل غالب بازاریابی و هنگامی که به درستی استفاده می شود در حوادث افزایش تعامل مخاطبان. تصویری زنده در حوادث ارائه می دهد علامت های تجاری و کسب و کار این فرصت را به استفاده از این درگیر شدن ابزار آوردن شما و مشتریان خود را با هم.

فقط در TED Talk تصویری طرح به چندین زاویه دوربین برای ایجاد یک تجربه سینمایی. گرفتن خام لحظات و دیدگاه های مختلف کمک می کند تا همه احساس به اقدام نزدیک تر است.

قدرت تصویری بالا است توسط این واقعیت است که شما می توانید جریان رویدادهای خود را به مخاطبان در سراسر جهان گسترش زندگی مخاطبان و گسترش نتایج حاصل از این رویداد شما در حال برگزاری. فیلمبرداری هر سخنرانان پانل یا نوازندگان بعد می تواند تبدیل به محتوا (مانند آموزشی) برای ترویج رویداد بعدی خود را.

تصاویری

در علاوه بر این به قدرت صوتی, تصاویری افزودن یک جزء به داستان گفتن شما هستند. سطح و ریزه کاری از تصاویری در حال رفتن به متفاوت بر اساس نام تجاری خود را's زیبایی شناسی و ماهیت رویداد; اما در تمام موارد به نوعی از تصاویری استفاده شود.

حرکت پس زمینه هستند یک راه فوق العاده برای اضافه کردن یک بعد اضافی به عنوان جنبش های ظریف به آرامی افزایش هر چیز دیگری که اتفاق می افتد بر روی صحنه است. به صورت شدید تر تجربه بصری چراغ روشنایی اجاره راه رفتن است.

ایده دیگر این است که ترکیب خود را با نام تجاری و یا کسب و کار's لوگو به دنبال این رویداد است. همه در همه شما می خواهید فضایی که رویداد خود را اشغال و به نوبه خود به یک همهجانبه محیط زیست است.

هزینه های پردازش

زمانی که فروش بلیط برای رویداد خود را, شما ممکن است روبرو می شوند بلیط یا هزینه های پردازش کارت اعتباری. بسته به این شرکت می تواند متفاوت باشد از 2.5-3.5% و ممکن است یک تخت اضافی برای هر بلیط هزینه.

مطمئن شوید که شما در حال ساخت این هزینه اضافی به قیمت, به جای اضافه کردن آنها را در پایان. روانی مشتریان را به جای دیدن یک کمی بالاتر قیمت بلیط از یک بار از هزینه های اضافی اضافه شده در پایان.

محل برگزاری

انتخاب محل سکونت و محل برگزاری رویداد خود یک سوال است که ممکن است نیاز به مقدار زیادی از طوفان مغزی. اول را در نظر تو رفتگی در دیوار خود را در رویداد زیر آبشار و آنچه (در صورت وجود) ویژگی های محل خود را باید برای آن تو رفتگی در دیوار.

هنگامی که شما انتخاب یک محل don't صرفا تمرکز بر روی مثبت اما همچنین در نظر گرفتن محدودیت های آن است. سوال در مورد قدرت قابلیت اگر چیز خاصی را تنظیم کردن هشدار دهنده دود به ظرفیت وزن سقف و غیره. – بیش از همه این چیزهای کوچک است که به طور بالقوه می تواند تبدیل به مشکلات بزرگ است.

در روزها و هفته های منتهی به این رویداد مطمئن شوید که اعضای تیم هسته می دانید راه خود را در اطراف محل. وقتی که همه در حال اجرا در اطراف در تلاش برای به دست آوردن همه چیز را در جای خود دانستن سریعترین مسیر از A به B را به احساس مانند یک برکت و رحمت است.

هر کجا که شما تصمیم به میزبان رویداد خود را, مطمئن شوید که وجود دارد مقدار زیادی از ایستگاه های شارژ. شما می خواهید همه به tweeting رویداد خود را #هشتگ در تمام طول روز!

تکنسین

در هنگام برخورد با محصول و خدمات تامین کنندگان مهم ترین نکته از همه این است که به استخدام نگرش درست است. شما می خواهید به اطمینان حاصل شود که مردم شما در حال رفتن به کار با کرم د لا کرم از صنعت است.

سازماندهی و میزبانی این رویدادها می توانید کمی کثیف و به شدت استرس زا که فقط می تواند بدتر اگر افرادی که مسئول های صوتی خود را روشنایی صحنه و مهندسی شده اند گوش دادن و می't به یاد داشته باشید چه باید بکنید. خوب و پر انرژی و با انگیزه نگرش می رود راه طولانی.

Don't فراموش نکنید تا مطمئن شوید که شما پاداش خدمه خود را با مواد غذایی خوب! شگفت انگیز است که چقدر با انگیزه بیشتر مردم می توانند در هنگام پاداش برای کار سخت است که یک میان وعده خوشمزه و یا وعده غذایی.

انتقادات و پیشنهادات

پس از شما زنده رویداد پیچیده شده است تا مطمئن شوید که به درخواست شرکت کنندگان به ارائه شما با پست-کنفرانس بازخورد. این کلید برای تضمین این که رویداد بعدی اجرا بیشتر هموار است و بیشتر قابل توجه از یکی از آخرین. اگر شما don't بپرسید و سپس شما هرگز ممکن است بدانند که صندلی ناراحت کننده است که بیش از حد بسیاری از پانل های متداخل یا این که دستگاه قهوه هرگز کامل.

نرم افزار نکته: همانطور که شما احتمالا نیاز به خواب به مدت سه روز پس از این رویداد بیش از دبستان خود را پس از واقعه ایمیل ها و نظرسنجی ها قبل از این رویداد حتی شروع می شود. بررسی کنید که تمام لینک ها در حال کار و ترک فضا برای تصاویر است که شما می توانید از این رویداد قبل از اینکه شما آمار ارسال.

با میزبانی موفق و جذاب زنده رویداد مشتریان بالقوه می توانید شروع به توسعه یک رابطه, با, شما, افزایش شانس آنها را به خرید از شما در آینده است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *