9 نکته برای انتخاب یک شرکت تولید فیلم

[ad_1]

متاسفانه بسیاری از کسب و کار با عجله به تولید فیلم بدون فکر کردن آن را از طریق. اما یک تصمیم راش بدون یک برنامه مشخص و یا تنظیم هدف منجر به ناامیدی و اتلاف وقت و پول خود را.

چگونه شما می توانید اجتناب از این نتیجه خوشحال می شود و خود را با بعدی ، این 9 استراتژی می تواند به شما کمک کند تولید موثر تصویری بدون مقدار زیادی از سردرد.

1. آغاز با پایان را در ذهن داشته باشند.

آیا فقط یک ویدئو از آنجا که این روند در حال حاضر. فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهید ویدئو های خود را به انجام کسب و کار شما. هدف شما این است برای افزایش کسب و کار ؟ آموزش بیننده خود را? آموزش کارکنان خود را? تعیین هدف خود را اول و سپس کار با یک شرکت است که درک دامنه خود را نیاز دارد و می تواند با شما مشورت برای رسیدن به اهداف خود.

2. ارزان تصویری می آید در حق بیمه.

با احتیاط هنگامی که یک شرکت تولید ارائه می دهد خدمات خود را در یک رای است که به نظر می رسد بیش از حد خوب درست باشد, این تیم ممکن است فقط شوت از پشت اتاق روی یک سه پایه و یک روز آن را. اما آن را گران تر به انجام آن اشتباه است و باید آن را ازنو. بنابراین پیدا کردن آنچه که در کل بسته: در حال ویرایش گنجانده شده است ؟ چه در مورد صدور مجوز موسیقی? و یا هزینه های سفر? سازمان دیده بان برای کسانی که هزینه های اضافی است که می تواند در پرتاب در پایان و سینه بودجه خود را.

3. ارزش پاسخگویی و قابلیت اطمینان.

برخی از شرکت ها بیش از وعده به زمین یک مشتری و سپس زیر ارائه هنگامی که آن را به محصول نهایی. می تواند به این شرکت اطمینان حاصل شود در زمان تحویل ؟ آیا این منابع برای انجام این کار? اگر شما نمی دریافت نسخه نهایی تا یک ماه یا بیشتر پس از فیلمبرداری خواهد شد و محتوا هنوز هم ارزشمند است ؟ دریافت تضمین می کنند که شما باید یک تیم اختصاص داده شده به پروژه خود را که نمی خواهد ترک تا زمانی که ویدئو های خود را تجسم چشم انداز خود را.

4. در نظر مخاطبان خود را.

چشم انداز و مشتریان که دیدن ویدئو های خود را بلافاصله فرم نظر در مورد کسب و کار شما-تاثیر آن بر درک خود را از نام تجاری خود را. و چه چیزی می تواند مهم تر از چگونه مشتریان بالقوه درک شما قبل از اینکه آنها با شما ؟ فکر می کنم در مورد مخاطبان هدف خود را و چه عناصر برای آنها مهم است و سپس مطمئن شوید که برای ایجاد یک ویدیو که نشان می دهد که. اگر شما از جمله توصیفات از مشتریان, مطمئن شوید که آنها انعکاسی از مخاطبان خود را. در غیر این صورت شما در معرض خطر بیگانه فعلی خود پایه مشتری.

5. کار با کارشناسان در صنعت شما.

در هنگام انتخاب یک شرکت تولید کار با کسی که در حال حاضر می داند چه کار می کند و چه با نگاه کردن به کسانی که تخصص در محتوای ویدئو برای صنعت خود را. تجربه فروشندگان باید یک چشم برای جزئیات شما ممکن است از دست. فراموش نکنید که برای دریافت منابع و نمونه ویدئوها قبل از امضای قرارداد.

6. در نظر گرفتن ارزش وقت خود را.

چقدر وقت خود را با ارزش است ؟ برای مثال یک فروشگاه خرده فروشی مالک باید در رابطه با فروش فروشگاه, نه مدیریت پروژه های ویدئویی. کار با یک شرکت است که نیازی به میکرو-مدیریت خود را در بخشی.

7. را انتخاب کنید کسی که در تصویری استانداردهای صنعت.

این شامل بهینه سازی ویدئوها به صورت HD و دستگاه های تلفن همراه. مطمئن شوید که شریک زندگی خود را ایجاد فیلم ها که می تواند به آسانی قابل دسترسی در رسانه های اجتماعی در وب و در هر نقطه از ویدئو های خود را ممکن است مشاهده شود.

8. مراقب باشید در هنگام استخدام دوستان و یا خانواده.

این ممکن است به نظر می رسد مناسب برای استخدام عمو باب یا دیرین مشتری اما ممکن است کم هزینه تر به رابطه شما اگر کیفیت کار خود را اضافه کنید و در پایان شما باید برای انجام این کار دوباره.

9. انتظار می رود نظارت.

ارتباط خود را با شرکت تولید نباید پس از پایان فیلمبرداری. را انتخاب کنید یک تیم تولید است که می تواند شما را در پروژه های آینده و ارائه مداوم, مطالب تازه برای کسب و کار خود و سال پس از سال است.

تصویری است که به طور فزاینده ای در حال حاضر در قوی استراتژی های بازاریابی. از آن زمان به اضافه کردن آن را به مال شما.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *