AMPU یا ARPU?

[ad_1]

AMPU (به طور متوسط حاشیه به ازای هر کاربر) یک اصطلاح نسبتا جدید مورد استفاده در تلفن همراه. این حامیان ادعا آن است که یک شاخص بهتر از به طور گسترده ای استفاده می شود ARPU (متوسط درآمد به ازای هر کاربر). محاسبه آن است و نه آسان به عنوان آن شامل تفاضل ACPU (به طور متوسط هزینه برای هر کاربر) از ARPU: AMPU=ARPU-ACPU.

من در مورد بحث های مختلف درآمد ARPU و هزینه های ACPU در مقالات قبلی که شما می توانید با مراجعه به. AMPU است که در واقع جالب شاخص به من اگر چه نه اقتباس در هر شرکت من کار می کرد و در عین حال. تمایل به تغییر چیزی است که من شاهد بسیاری که آن را می آید به شرکت. معمولا بالاتر مدیریت محتوا است که با این روند و تنها شدید وضعیت می تواند منجر به یک رویکرد متفاوت است. برای مثال EBITDA (درآمد قبل از بهره و مالیات و استهلاک و استهلاک) بود و نه حتی مطرح شده به عنوان یک شاخص مگر اینکه این شرکت به دنبال یک سرمایه گذار.

توسط به دنبال در ARPU ما در واقع به دنبال درآمد بدون در نظر گرفتن کامل هر مشتری هزینه. دلیل اصلی این بود که هزینه شد و در حال حاضر محاسبه می شود زمانی که ما آماده ما طرح کسب و کار! اگر ما تا به حال انجام تکلیف ما حق ما طرح کسب و کار را نشان داد هزینه های که آیا آنها Capex یا Opex مرتبط است. ARPU بودن شاخص انتخاب ما می تواند به راحتی تنظیم یک هدف ARPU. رسیدن به این ARPU و یا فراتر از آن بود که شاخص به اندازه کافی است که ما وضعیت مالی خوب است. حتی با اشتباهات جزئی در بازار پیش بینی در طرح کسب و کار ما می تواند اصلاح برآورد هدف ARPU درآمده است. این درک هنوز هم برای بسیاری از بازارها و بسیاری از شرکت ها.

روند بازار می توانید اضافه کردن محدودیت جدی در کسب و کار; با بیش از حد رقابت و پیشرفت تکنولوژی متوسط تیم بازاریابی نمی تواند مسئولیت رسیدگی به بزرگ کارهای دیگر. اگر چه ما به دنبال درآمد شاخص قبل برای تعیین سودآوری شرکت در بازار تغییرات ساخته شده انتخاب از کاهش هزینه ها به عنوان سود به ما به عنوان بالا بردن درآمد است و در زمان حتی آسان تر است.

طبقه بندی هزینه ها و تخصیص آنها به انواع مختلف خدمات و محصولات ما می توانید هدف قرار دادن زمینه های مورد علاقه که در آن ما می تواند به کاهش هزینه یا با تغییر روند تعویض ارائه دهنده و یا فقط به سادگی لغو این سرویس است. برای مثال در یکی از عملیات هزینه خرید برای اس ام اس مبتنی بر خدمات بسیار بیشتر از درآمد آن است. اگر چه این خدمات ممکن است صدا جالب به عنوان یک علاوه بر این شرکت خدمات نمونه کارها من را ببینید دلیل ادامه با همکار من از سیاست های به شدت تبلیغات خدمات. تصمیم من بود برای جلوگیری از هر نوع تبلیغات دیگر از اس ام اس انبوه. خدمات نمی شود لغو و آن را به هزینه ما از صمیم قلب دیگر. این نمی تواند انجام شده است بدون اینکه قادر به تجزیه و تحلیل درآمد و هزینه های.

چالش عمده که AMPU خواهد شد و در صورت توانایی برای تعریف به وضوح هزینه تخصیص روش. مبهم تخصیص هزینه در مورد ARPU است که به عنوان خطرناک به دلیل ARPU بستگی به درآمد در حالی که ACPU است مسئول شاخص هزینه های. اما اگر این تخصیص هزینه فرآیند و تعریف شده است و ACPU دقیق است (نشان می دهد سطوح مختلف از هزینه های مبتنی بر محصولات و خدمات) و اعتماد به AMPU خواهد شد نه تنها کمک در تعیین چگونه به منظور بالا بردن درآمد اما همچنین کمک در کاهش هزینه ها یک ضرورت تجاری در این دوران است.

اگر چه AMPU, ARPU و ACPU هستند شاخص های مالی نقش بازاریابی آشکار است در همه آنها. با شروع تحقیقات محصول و انتخاب محصول و ارائه به بازار آگهی هزینه روند. از طریق قیمت گذاری و تبلیغات, بازاریابی منجر درآمد روند. با تنظیم محصول چرخه بازاریابی انتخاب به نگه داشتن یک سرویس و یا فقط آن را رها. درک و استفاده از شاخص های مالی یکی از کارهایی است که تضمین موفقیت شما به عنوان یک بازاریاب است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *