CPP در مقابل حسابدار در تبلیغات

[ad_1]

زمانی که صاحبان وب سایت ها به دنبال یک ثابت به کار استراتژی برای رسیدن مربوطه بازدید کنندگان به سایت خود را, آنها معمولا در صورت سوال; باید از آنها استفاده CPP یا CPA روشهای تبلیغاتی است ؟ در واقع رشد حسابدار شرکت های بازاریابی نشان می دهد که این نوع از ترافیک و نسل سرب می کند پرداخت بلند مدت و مختلفی وجود دارد که خوب ارائه می دهد در بازار برخی دیگر از کارشناسان می گویند که در آن مبالغه شده است و کسب و کار آنلاین باید بازگشت به CPP تبلیغات. اول از همه نویسندگان می خواهم به تعریف این دو واژه در بازاریابی آنلاین و سپس با برجسته کردن تفاوت ها مربوط به بحث: CPP در مقابل حسابدار در تبلیغات.

چه CPP تبلیغات ؟

CPP در واقع مخفف هزینه امتیاز در هر نقطه. این راه تبلیغ خرید یک آگهی فضا و هزینه تعیین می شود به عنوان هزینه رسیدن به یک درصد از مخاطبان است. قبل از راه اندازی یک آنلاین CPP کمپین تبلیغاتی وجود دارد که نیاز به تحقیق و متوسط و پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد آمار کاربر. چک کردن اینکه آیا مردم با مراجعه به این سایت علاقه مند در این محصول ضروری است از این رو بازار و رسانه ها و مهارت های پژوهشی مورد نیاز هستند. اندازه گیری عملکرد از تبلیغات آنلاین انجام می شود با مقایسه هزینه رسیدن به مخاطبان با سود کمپین تولید.

چه CPA تبلیغات ؟

CPA تبلیغاتی کوتاه برای هزینه هر اقدام و یا هزینه در هر خرید. این یک روش ساده برای اندازه گیری نتایج به عنوان کاربر نیاز به برخی از اقدامات به منظور آوردن پول است. برخی از مبارزات نسل سرب اندازه گیری هزینه در هر سرب و سپس تبدیل این به CPA; چگونه بسیاری از آگهی های آن طول می کشد برای تولید یک فروش; چقدر پول آن را به ارزش هنگامی که یک مشتری عمل می شود. این یک روش ساده و اقدامات تبدیل به جای رسیدن به.

است وجود دارد یک تضمین می کنند که حسابدار کار می کند ؟

وجود دارد بسیاری از حسابدار شرکت بر روی اینترنت با استفاده های مختلف وابسته است. وجود دارد تازه و پیشرفته بازاریابان میان آنها انتخاب حق پرداخت پستها در طول کمپین اقدام و شرکت ضروری است. برخی از این اعضا نیز استفاده از CPP به عنوان یک روش تبلیغات به منظور تبدیل پرداخت, برای نمایش شرکت تبلیغ. وجود ندارد بسیار کنترل بیش از که در آن این تبلیغات اما حداقل تاجر نیازی به انجام تحقیقات بازار است. به عنوان آنها فقط پرداخت حسابدار شرکت برای تبدیل و یا منجر به خطرات مرتبط با آن ها پایین تر از در CPP تبلیغات.

مزایای تبلیغات CPP

بسیاری از کارشناسان می گویند که ارائه شده است که این شرکت را انتخاب رسانه آنلاین سمت راست جایی که آنها می خواهم برای رسیدن به مخاطبان هدف هزینه فروش در CPP تبلیغات بسیار پایین تر است. اگر تحقیقات بازار است که مورد غفلت قرار گرفته است اتلاف پول و زمان. یکی از نیاز به آزمون با دو روش متفاوت و اندازه گیری نتایج به دست آوردن یک پاسخ به بحث: CPP در مقابل حسابدار در تبلیغات.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *