Facebook نام تجاری قدرت – Facebook بازاریابی

[ad_1]

چگونه بسیاری از شما را امضا نکرده تا به Facebook نشده است ؟ آمار زیر را در نظر:

شرکت ارقام:

• بیش از 400 میلیون کاربر فعال

• 50% از فعال ما کاربران ورود به Facebook در هر روز داده می شود

• بیش از 35 میلیون کاربر به روز رسانی وضعیت خود را هر روز

• بیش از 60 میلیون به روز رسانی وضعیت ارسال شده در هر روز

• بیش از 3 میلیارد عکس های آپلود شده به سایت در هر ماه

• بیش از 5 میلیارد قطعه از محتوا (وب سایت, لینک, اخبار, وبلاگ, مطالب, یادداشت های, آلبوم عکس, و غیره.) مشترک در هر هفته

• بیش از 3.5 میلیون حوادث ایجاد شده در هر ماه

• بیش از 3 میلیون فعال صفحات Facebook

• بیش از 1.5 میلیون کسب و کارهای محلی را فعال صفحات Facebook

• بیش از 20 میلیون نفر تبدیل به طرفداران صفحات هر روز

• صفحات را ایجاد کرده اند بیش از 5.3 میلیارد طرفداران

کاربر به طور متوسط آمار و ارقام:

• کاربر متوسط دارای 130 دوستان در سایت

• کاربر متوسط می فرستد 8 درخواست دوستان در هر ماه

• کاربر متوسط صرف بیش از 55 دقیقه در هر روز در Facebook

• میانگین کلیک کاربر بر روی دکمه مانند بر 9 قطعه از محتوا در هر ماه

• کاربر متوسط می نویسد: 25 نظرات به Facebook مطالب هر ماه

• کاربر متوسط تبدیل به یک فن از 4 صفحه در هر ماه

• کاربر متوسط دعوت به 3 رویدادهای هر ماه

• کاربر متوسط یک عضو از 13 گروه

این است که بسیاری از فرصت ها به بازار محصول و یا خدمات خود و پیدا کردن مشتریان بالقوه شما اگر بدانید چگونه به.

Facebook است نه در مورد سخت فروش و بازاریابی تهاجمی. شما باید سعی کنید برای کمک به جامعه و ایجاد ارتباط با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید, راهنمایی, لینک ها و فیلم ها; این همه در آرامش و صحبت های گاه به گاه. سعی کنید برای ایجاد یک محیط دوستانه که در آن مردم می توانند یاد بگیرند که در مورد مهارت ها و تخصص است.

بنابراین یک گام مهم است که به درستی تنظیم مشخصات خود را. قرار دادن عکس و لینک به وب سایت خود را; توصیف که شما هستند و آنچه شما انجام دهد به طوری که مردم در شما علاقه مند. پس از آن پیوستن به ده گروه که مربوط به تو رفتگی در دیوار شما. شما را ارسال/دریافت درخواست دوستان به/از مردم در گروه های خود را. این شما را قادر به برقراری ارتباط با افراد همفکر و پیدا کردن هدف پیروان/مشتریان بالقوه است. در این گروه می توان به عنوان نرم افزاری ایمیل لیست.

گام مهم بعدی این است که برای راه اندازی یک صفحه فن برای کسب و کار شما. دو امکان وجود دارد شما می توانید ایجاد یک صفحه فن برای خودتان (به نام تجاری شما به عنوان یک متخصص) و یا محصولات خود را. صفحه فن برای محصول خود را خواهد بود که محل مناسب برای شما به فروش و به دعوت مردم به بحث در مورد محصول خود را. و اگر مردم تبدیل به فن از محصول خود را که قطعا فوق العاده ترافیک هدفمند!:o) هنگامی که کسی تبدیل به یک فن از صفحه خود یک پیام است پخش به تمام دوستان خود گفتن و دیگران ممکن است پس از تبدیل شدن به علاقه مند و انجام همان. این می تواند کاملا ویروسی!

Facebook است که قطعا باید به نام تجاری خود را آنلاین. امیدوارم که موفق شده اند به شما نشان دهد که چگونه قدرتمند Facebook می شود و من به شما داده شده و ایده های بهتر استفاده از آن ویژگی های.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *