Facebook for Business – بیایید شروع با اصول اولیه

[ad_1]

آن را رسما و ما صحبت در ماه گذشته در مورد بهار خود را تمیز کردن کسب و کار; که بخشی از آن در زایش تا کمپین های بازاریابی خود را. بدون شک وجود دارد که Facebook همچنان به تسلط بر بازاریابی دیجیتال برای هر دو آنلاین و شرکت های آجر و ملات. اما شما با استفاده از Facebook به عنوان استراتژیک به عنوان شما می تواند?

این ماه ما در حال رفتن به تمرکز فقط بر روی Facebook و به آن لگد بیایید درک درستی از پلت فرم خود را.

اولین آمار:

  • 5 میلیارد فعال کاربران تلفن همراه
  • 2 میلیارد فعال ماهانه Facebook کاربران
  • 4 میلیارد روزانه کاربران فعال
  • لینک و به اشتراک گذاری دکمه ها در سراسر تقریبا 10 میلیون وب سایت روزانه
  • میانگین زمان صرف شده در Facebook 20 -30 دقیقه

من شوکه شده بود این تعداد پس از بررسی سایت های مختلف به آنها را بررسی کنید و در حالی که سایت های مختلف نقل قول کمی متفاوت آمار آنها بسیار نزدیک به یکدیگر است.

1.4 میلیارد کاربران بررسی Facebook روزانه

پس بیایید شروع با استفاده از Facebook برای کسب و کار شما.

برخی از این ممکن است به نظر می رسد کاملا ابتدایی به عنوان بسیاری از کسب و کار باید در یک زمان و یا دیگر ایجاد یک Facebook صفحه. سوال گرایش به, چگونه فعال (یا سازگار) آیا شما در ارسال محتوا ؟ اگر شما در میانهی شب خواندن وبلاگ ما را در ایجاد یک تقویم محتوا و یا به دنبال راهنمایی برای شروع و ایجاد این همه به نظر می رسد کمی کمتر دلهره آور برای ما ارسال یک توجه داشته باشید ما خوشحال خواهید بود برای شروع در سمت راست مستقیم.

چه تفاوتی بین شما Facebook Profile و خود را در Facebook صفحه ؟

به سادگی مشخصات خود را به شما است. تصاویر تعطیلات خانواده, داخل, جوک با دوستان دبیرستان – همه آنها متعلق در این صفحه. نگه داشتن کسب و کار – کسب و کار شخصی – personal. شما با این حال نیاز به یک Facebook Profile برای راه اندازی یک Facebook صفحه.

خود را در Facebook صفحه یک صفحه وب خاص در Facebook با هدف ایجاد یک زیر و به اشتراک گذاری محتوای مناسب برای کسب و کار شما. شما نیاز به یک Facebook صفحه برای ایجاد Facebook Ads (ما قصد داریم برای پوشش تبلیغات امروز اما دایره را به این بعد از آن در ماه).

صاحبان کسب و کار می تواند استفاده از صفحه خود را برای ارتباط با پیروان, داستان, ساخت, شهرت, رسیدن به مشتریان جدید دریافت بازخورد ارائه خدمات به مشتریان و کسب و کار خود را صدا. پس شما نیاز به یک صفحه شروع به استفاده از Facebook ads اجازه بدهید تمرکز بر چگونه برای ایجاد یک Facebook صفحه ای که نشان دهنده نام تجاری خود را ایجاد کند و اعتبار خود را و می شود بر روی گوگل.

برخی از همین توصیه ما به صاحبان کسب و کار هنگامی که آنها در حال ایجاد وب سایت جدید خود را نیز اعمال Facebook. نگاهی به رقابت های بزرگ و کوچک مارک آنچه آنها انجام می دهند چه می تواند آنها را بهتر از آنچه عناصر می تواند به شما ساخت به صفحه خود را. با Facebook شما همچنین می خواهم به نگاه در آن پست لایک و سطح تعامل.

هنگامی که شروع صفحه خود را (و یا بازبینی آن و پالایش آن بیشتر) به خاطر داشته باشید که تکمیل صفحات بهتر جستجو رتبه بندی. شما ممکن است دریابید که برخی از زبانه ها اعمال نمی به شما و کسانی که می تواند برداشته شود. همچنین شما می توانید انعطاف پذیری برای تنظیم مجدد زبانه ها در راه است که باعث می شود بیشتر حس برای کسب و کار شما. ساخت صفحه خود را با متن و فیلم و عکس و های (و یا به ترتیب) مطالب از دیگران است. یک ترفند مفید, پشت, تاریخ, برخی از نوشته های خود را به طوری که آنها تمام نیست “به نظر می رسد” همه در همان روز.

آخرین نکته ما برای این هفته (و ما بحث بیشتر در مورد این زمانی که ما شروع به غواصی عمیق تر به کلمات کلیدی) است که به حداکثر رساندن تاثیر خود را در Facebook صفحه توضیحات کوتاه. اول 156 شخصیت های خود را شرح کوتاه به نظر می رسد در نتایج جستجوی گوگل خود را به عنوان توضیحات متا این فرصت خود را به شامل 2-3 بسیار کلیدی جستجو (با نام دامنه خود را). کنجکاو چگونه این به نظر می رسد سعی کنید جستجو یکی از رقبای خود را به دیدن آنچه که آنها انجام می دهند (فقط اضافه کردن “Facebook” در جستجوی خود را برای فیلتر کردن نتایج).

ما چیزهای زیادی برای پوشش این ماه, بنابراین در ارتباط باشید!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *