ListWire رایگان پاسخگوی خودکار بررسی

[ad_1]

آن's یک چیز را به استفاده از مقاله بازاریابی به چشم انداز درایو به وب سایت خود را, اما کاملا چیز دیگری برای متقاعد کردن آنها به خرید از شما! آمار می گویند که شما ممکن است نیاز به ارائه پیام فروش خود را تا هفت بار قبل از یک چشم انداز به شما اعتماد کافی به بخشی با پول.

بنابراین آن را حس می کند به ضبط جزئیات تماس خود را و ارسال یک سری از پیام های آموزنده گفتن آنها بیشتر در مورد مزایای استفاده از محصول خود را. در حالی که این حس خوب در تئوری it's غیر عملی به انجام این کار دستی برای همه اما اندک کسب و کار.

که's که در آن پاسخگوی خودکار تبدیل به یک بخش اساسی از بازاریابی خود را آنلاین ابزار و it's معمولا یک سرمایه گذاری خوب به پرداخت چند دلار در ماه برای پاسخگوی خودکار. وجود دارد بسیاری از کیفیت خوب پاسخ دهنده خودکار در بازار است. بهترین و شناخته شده هستند احتمالا AWeber و GetResponse

در زندگی حرفه ای من من با استفاده از چندین بسته های مختلف و معمولا یافت می شود که قیمت پایین تر و آنهایی که کاملا مناسب برای نیازهای من. تا زمانی که کسب و کار شما می شود به خوبی و واقعا زمین که شما don't می خواهید هزینه های پاسخگوی خودکار به خوردن بیش از حد به سود خود را. اما در حال حاضر وجود دارد's یکی دیگر از گزینه: ListWire پاسخگوی خودکار به طور کامل رایگان است.

این وعده داده شده بود و کاملا مناسب برای اهداف من – به طور کامل-عملکرد پاسخگوی خودکار اجازه می دهد نامحدود چشم انداز فضای مجاز: نامحدود, پخش و نامحدود دنبال یو پی اس. با لیست سیم شما همچنین می توانید ایجاد فرم اشتراک برای اضافه کردن وب سایت خود یا وبلاگ و “SqueezeFrame” سیستم اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن یک فرم ثبت نام به وب سایت خود را حتی اگر شما don't می دانم چیزی در مورد آپلود صفحات وب, ویرایش HTML و یا با استفاده از برنامه FTP.

به عنوان من در حال حاضر پرداخت ماهانه پاسخگوی خودکار هزینه و معلق در هوا در آستانه نیاز به ارتقاء به سطح قیمت های بعدی آن ساخته شده حس به چنگ زدن یک کپی رایگان از ListWire به آن را امتحان کنید.

من نیز تا به حال نیاز به شروع به راه اندازی یک لیست به فروش یک محصول متفاوت, بنابراین این فرصت ایده آل برای تست درایو رایگان لیست سیم و در اینجا یافته های من به تاریخ.

در ابتدا من انتظار می رود برای ورود و ارائه شود با معمول “یک بار” ارائه به روز رسانی به غیر فلج محصول. این یک دلخوری به من. قبل از اینکه من بخشی با پول من'd خواهم به سعی کنید این محصول است. آن را همیشه به من برخورد که یک بار ارائه می دهد ارائه شده است چرا که این محصول خیلی بد you'd هرگز برای آن پرداخت پس از شما'd سعی کردم آن را. همیشه چنین نیست, اما شما می دانید منظورم چیست. به هر حال من پرت شدن ….

در ابتدا من کمی با احتیاط به دلیل وجود تصویری از نویسنده (Gary Ambrose) ترویج خود را در لیست ساختمان دوره و من شروع به فکر می کنم “Here we go again” اما refreshingly من قادر به ادامه بدون خرید و در عرض چند دقیقه من تعریف من اول لیست.

برداشت اولیه – فقط بر روی ایجاد یک لیست و اضافه کردن چند چشم انداز به همراه یک زن و شوهر از پیگیری پیام – هستند که این نرم افزار سریع و آسان برای استفاده می کند و همه چیز را من می خواهم آن را به انجام است. من آن را بصری برای استفاده و به بالا و در حال اجرا در عرض چند دقیقه. برای اولین بار با یک پیام آزمون به آدرس ایمیل یدکی و سپس اضافه کردن به تازگی تولید شده در چشم انداز.

یک کمی انتقاد این است که آن را دشوار خواهد بود به حرکت می کند یک لیست موجود دور از فعلی خود را پاسخگوی خودکار به ListWire به دلیل وجود's محدودیت واردات 10 نام هر روز و مشترکین باید در انتخاب کردن به لیست دوباره. بدیهی است این است که برای جلوگیری از اشتباه استفاده و دادن اما این امر می تواند خوب به یک راه دور این کار را برای بازاریابان که در حال حاضر یک “تصمیم گرفتند” لیست.

اما تلنگر سمت این محدودیت این است که با استفاده از دو انتخاب کردن در فرایند برای تمام مشترکین تضمین لیست خود پاک است و از شما محافظت از دادن شکایات. لیست سیم نیز به طور خودکار طول می کشد مراقبت از خود را به ارسال پیام های تأیید اداره درخواستهای حذف پردازش منعکس و undeliverable پیام و آبونه نشدن چشم انداز که ممکن است به اشتباه علامت گذاری یکی از پیام های خود را به عنوان junk یا spam.

من تعجب آنچه که ناشر's “زاویه” برای دادن دور یک محصول با کیفیت و البته یکی وجود دارد. اولا پیشنهاد در دوره اولیه ورود (به عنوان ذکر شده در بالا) اما زمانی که چشم انداز جدید تایید عضویت خود آنها نیز ارائه شده با شخص دیگری's آگهی.

به همین دلیل اگر چه ListWire یک محصول خوب من را انتخاب پرداخت می شود, پاسخ خودکار به طوری که چشم انداز من نمی شد با ارائه هر گونه تبلیغات دیگر.

جدای از این واقعیت است که من فقط می خواهم من مشترکان برای دیدن پیام های من, من احساس شخص ثالث آگهی شد به خصوص گیج کننده برای خوانندگان غیر طاقچه بازاریابی اینترنتی, زمانی که آنها ارائه شد با تبلیغات در نقطه ورود به لیست من .

هزینه از دست دادن حتی یک مشترک به دلیل تبلیغات شخص ثالث می تواند به دور از-وزن چند دلار برای اشتراک ماهانه از این قیمت پایین تر پرداخت پاسخگوی خودکار.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *