Logfile تجزیه و تحلیل در مقابل صفحه Tagging

[ad_1]

همه ما می دانیم که ما باید با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک وب به تجزیه و تحلیل وب سایت بازدید کننده رفتار و بازاریابی آنلاین کانال عملکرد. اما چه نوع از وب سایت تحلیل ما باید استفاده کنیم ؟ شما باید برای رفتن به فایل ورود به سیستم تجزیه و تحلیل و یا صفحه tagging یا کمی از هر دو ؟ اول از همه اجازه دهید به تعریف آنچه که ما با این شرایط.

صفحه tagging شامل قرار دادن یک قطعه از کد معمولا externalised جاوا اسکریپت در هر صفحه از سایت شما و گاهی اوقات به عنوان client-side جمع آوری داده ها. هر بار که یک برچسب صفحه باز شده توسط یک بازدید کننده مرورگر اسکریپت پردازش شده و اطلاعات بازدید کنندگان جمع آوری شده است. فایل ورود به سیستم تجزیه و تحلیل اشاره به داده های جمع آوری شده توسط وب سرور خود را. چه تفاوت از یک تجزیه و تحلیل ترافیک وب از نقطه نظر ؟

خبر بد این است که هر دو روش دارای مزایا و معایب بنابراین در اینجا می رود.

صفحه Tagging مزایای

o از آنجا که داده های جمع آوری شده در سمت کلاینت این اطراف هیچ پروکسی و ذخیره مشکلات

o به شما اطلاعات در طراحی وب سایت پارامترهای مانند نسخه های مرورگر پلت فرم, نسخه, رزولوشن صفحه نمایش, سرعت اتصال و غیره

o پیگیری مشتری برنامه های جانبی مانند جاوا اسکریپت و فلش رویدادها

صفحه Tagging معایب

o فایروال می تواند به جلوگیری و یا تداخل با اسکریپت پردازش

o راه اندازی هزینه های مرتبط با فرو کردن کد.

o درج کد می تواند منجر به اشتباهات

o را انتخاب کنید تا صفحه خطا مانند 404s

o از آنجا که روبات ها چشم پوشی اسکریپت می توانید پیگیری نمی عنکبوت موتور جستجو

o قادر به به طور مستقیم آهنگ غیر صفحات html

o فروشنده خاص

Logfile تجزیه و تحلیل مزایای

o داده های تاریخی می تواند مورد تجزیه و تحلیل

o کوچک راه اندازی هزینه

o هیچ فایروال مسائل

o به راحتی صفحه خطا

o می توانید موتور جستجو عنکبوت

o فروشنده مستقل

o می توانید آهنگ غیر صفحات html مانند فایلهای pdf

Logfile معایب

o پروکسی/ذخیره اشتباهی. اگر یک صفحه کش هیچ رکورد وارد شده است در وب سرور خود را

اونو طراحی وب سایت پارامترهای

o هیچ رویداد ردیابی

اگر شما به دنبال در وب سایت آمار وب سایت با استفاده از روند به عنوان مثال شما ممکن است تفاوت قابل توجهی در تعداد بازدید کننده. هنگامی که در حال حرکت به logfile تجزیه و تحلیل تعداد بازدید کننده ممکن است افزایش 20-30٪. اگر سایت خود را با استفاده از کوکیهای ماندگار وب خود را تجزیه و تحلیل ترافیک برنامه نمی تواند شناسایی بازدید کنندگان منحصر به فرد در نتیجه همه بازدید کنندگان فشرده با هم به عنوان کل. به طور معمول بازدید کنندگان منحصر به فرد نشان دهنده حدود 20 -30 درصد از کل وب سایت بازدیدکننده داشته است به طوری که این متریک خواهد بود و باد با این مقدار است. گاهی اوقات شما یک کاهش چشمگیر در سایت بازدیدکننده داشته است. این است که معمولا به دلیل تجزیه و تحلیل ترافیک وب برنامه نوار بارگذاری گرافیک که به اشتباه در شمارش به عنوان بازدیدکننده داشته است توسط برنامه های دیگر.

دیگر تفاوت در تعداد بازدید کننده ها معمولا با توجه به چگونه برنامه های تعریف یک دیدار است. بازدید مدت 30 دقیقه بدان معنی است که چندین بار از همان آدرس IP با-در این دوره زمانی محسوب می شود به عنوان یک بازدید. این پارامتر را تغییر دهید تا 15 دقیقه و این بازدیدکننده داشته است می تواند شمارش چند بار و شما کل بازدید ها افزایش خواهد یافت. در نهایت هنگامی که یک مرورگر وب بارهای یک فایل PDF است که به ارمغان می آورد پایین بخش های مختلف فایل را در زمان های مختلف و برخی از برنامه ها می تواند این را به عنوان درخواست های متعدد برای همان فایل. خوب تجزیه و تحلیل ترافیک وب برنامه سقوط خواهد کرد این چند محبوبیت به تک.

آن مهم است به درک این تفاوت ها و مدیریت انتظارات از همکاران خود را به عنوان تعجب قطره در وب سایت معیارهای گاهی اوقات می تواند منجر به disenchantment با اندازه گیری عملکرد وب سایت در دسترس نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در تجزیه و تحلیل ترافیک وب به ما صحبت می کنند در http://www.ju2.com و نگه داشتن چشم در وبلاگ ما در http://www.ju2analytics.com

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *