Scentsy نکات موفقیت! 2 استراتژی ساده برای تولید نامحدود رایگان Scentsy آگهی!

[ad_1]

Scentsy یک شرکت بزرگ است. آنها ارائه یک مجموعه منحصر به فرد از wickless شمع معطر. مشکل این است که بسیاری از scentsy توزیع کنندگان هیچ ایده چگونه به تولید به اندازه کافی به هدف چشم انداز روزانه برای ساخت که راه رفتن درآمد آنها به دنبال.

بدون منجر مهم نیست که چگونه بزرگ این شرکت و یا محصول است که شما نمی خواهد که موفقیت است. خوب شما به جای حق آمد چرا که من قصد دارم به شما آموزش 2 استراتژی ساده برای تولید نامحدود Scentsy چشم انداز.

قبل از من توضیح استراتژی شما باید برای درک آنچه باعث می شود به کار می کنند. آن را به نام جاذبه بازاریابی است. مردم را برای پیوستن به شرکت های آنها پیوستن به مردم. تنها دلیل مردم همیشه شما را در Scentsy کسب و کار است زیرا

1. شما یک رهبر هستید که می توانید آنها را نشان می دهد دقیقا چگونه به موفقیت با کسب و کار خود را.

2. شما باید یک سیستم آموزشی در محل است که می توانید آنها را نشان می دهد که دقیقا چگونه به انجام آنچه که من به شما آموزش امروز.

به منظور جذب چشم انداز هدفمند به شما, شما باید به یکی و یا هر دو. این است رفتن به شما را جذاب به چشم انداز خود را. متاسفانه بسیاری از Scentsy توزیع کنندگان در حال ارسال بالقوه چشم انداز به شرکت وب سایت عمومی.

این علامت های تجاری شرکت و ایجاد شرکت وزوز اما هیچ کاری نمی کند برای شما و کسب و کار. هنگامی که شما می دانید که چگونه به درستی و موقعیت خود را می خواهید به خودتان راه جذاب تر به چشم انداز بالقوه از هزاران نفر از دیگر بازاریابان خارج وجود دارد که هیچ سرنخی که چگونه به بازاریابی موثر است.

1. بازاریابی – بازاریابی مطلق پادشاه از تمام استراتژی های بازاریابی رایگان. گرفتن فیلم های خود را رتبه بندی در صفحه اول گوگل می تواند سود آور ترین چیز شما می توانید انجام دهید برای خود Scensty کسب و کار.

شما می توانید به معنای واقعی کلمه هنر و صنعت فیلم ها و تبدیل بازاریابی برای زمانی که مردم از نوع “چگونه به درگیر شدن در Scentsy.” تصور کنید که قدرت آن است. نه تنها مردم شما را به عنوان یک رهبر زمانی که فیلم های خود را در حال نشان دادن تا زمانی که آنها در جستجوی این شرکت است مطلق بهترین راه برای نام تجاری خود را. مردم یاد بگیرند که دقیقا همان است که شما هستند و آنچه شما می خواهم.

این بازاریابی سنگهای رایگان هستند و کار را برای شما تا پایان زمان.

2. بازاریابی مقاله – بسیاری از مردم می ترسند به دوربین. مقالات هستند یک راه عالی برای نام تجاری خود و جذب آگهی های هدفمند را برای خود Scentsy کسب و کار. در هنگام ایجاد مقالات مطمئن شوید که به ارائه محتوای ارزشمند و به دنبال یک روش ساده 3 مرحله است.

1. توصیف یک مشکل نیست که قادر به تولید هر گونه خرید و فروش با کسب و کار خود را.

2. تحریک مشکل این است که باعث سرخوردگی و پیشرو در بسیاری از توزیع کنندگان به ترک.

3. ارائه راه حل – این جایی است که شما نشان می دهد که آنچه شما را مجبور به ارائه راه حل به مشکلات بازاریابی. این اجازه می دهد تا شما را به واقعا به ذهن چشم انداز و واقعا مارک های شما به عنوان رهبر هنگامی که شما در حال ارائه راه حل برای مشکلات خود و پاسخ به سوالات خود را.

برای یادگیری دقیقا چگونه به انجام این کار ادامه و با کلیک روی لینک زیر.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *